miercuri, 14 mai 2008

my world!

seara devoratorilor de moda! inca un circ la care a trebuit sa zambesc frumos, sa socializez si sa salut pe toata lumea. Inca o seara din aia in care m-am urcat frumos pe tocuri... m-am parfumat si am plecat sa cuceresc lumea. Care lume? Acea lume falsa in mijlocul careia m-am obisnuit sa traiesc. Am avut momente, intre doua runde de socializare, in care ma uitam in jur distant si realizam ca toate fatucile alea care se chinuiau sa iti tina buzele intr-un mod cat mai senzual pentru a-i impresiona pe domnii care venisera pentru ca asa da bine la CV, sa apari unde vine toata "lumea buna", sunt exact asa cum nu mi-as dori sa fiu niciodata. Am facut si eu asta... dar ma gandesc ca este o varsta pentru tot. La 16 ani era un mod de a castiga un ban... acum pot sa fac asta intr-un mod mult mai inteligent. De ce vin oamenii la astfel de manifestari? Barbatii pentru ca sa vada manechinele cum defileaza in lenjerie intima... ma uitam si le studiam reactiile... OMG!!! iar femeile pentru ca sa le gaseasca defecte fatucilor de pe podium. Cine mai era interesat de haine... Eu! In afara de mine? probabil ca inca 2,3 persoane din sala. Evenimente mondene in care importanta unei persoane se masoara in functia de distanta la care este situata masa la care sta, de podium... Acele evenimente in care nimeni nu are alta preocupare decat sa il studieze pe cel de langa el... Acel gen de evenimente la care te duci binedispus si te intorci plin de energii negative. Am plecat de acolo si am simtit nevoia sa ma refugiez intr-un loc in care ma simt in largul meu... Am simtit nevoia sa ma deconectez sa vorbesc cu cineva cu un ceai in fata... Dupa infuzia asta de fite... am intrat din nou in acea stare in care nu ma intereseaza, in care nu imi doresc nimic, in care las totul sa se intample... Existenta mea este ciclica... sunt niste etape care se repeta la diferite perioade de timp. Si din trecut stiu ca perioada asta de nepasare este cea mai benefica pentru psihicul meu... este perioada in care mi se intampla o multime de lucruri, desi eu nu imi doresc nimic.

Niciun comentariu: