joi, 22 mai 2008

chill

Daca pana si eu, zbuciumata zbuciumatelor, am ajuns sa spun: Stop! E clar ca orice om are nevoie si de pauza. Are nevoie si de seri din alea in care nu vrea sa auda pe nimeni, in care niciun loc din orasul asta nu mai este niciun pic interesant... Are nevoie de acele momente in care muzica inseamna altceva decat bashi si volum la maximum. Are nevoie de ore in care sa priveasca in tavan si sa se gandeasca la tot... si la nimic special. Ei bine, mai am si eu nevoie de liniste... si de fiecare data in clipele astea imi aduc aminte cat de bine este sa nu faci nimic. Cat de relaxant este sa faci exact chestiile alea peste care ai sarit zile la rand... saptamani, din lipsa de timp. Cat de bine este sa nu iti pese ca prietenii tai sunt pe undeva prin oras si se distreaza de minune... Si ce daca! Desi nu credeam ca voi spune asta... cateodata chiar sunt o companie placuta ;). Apropo de muzica de chill. Am descoperit ceva. Hai sa iti arat! Muzica asta e buna doar pentru momente de genul asta... si atat

Niciun comentariu: