luni, 12 mai 2008

amintiri....

nu-ti dai seama cat de mult iti lipseste ceva sau cineva decat dupa ce il piezi... Daca este acolo, langa tine ai impresia ca ti se cuvine de drept si ca e al tau de cand lumea. Am spus de o mie de ori ca nu pot sa traiesc fara vreo tampenie, fara un parfum, fara o rochie... dar niciodata nu am crezut asta! O spuneam asa... si inca o mai spun, dar sincer nu o cred nici 2 la suta! De multe ori imi dau seama ca sunt al naibii de egoista, ca ma gandesc numai la mine ... si ce fac? Nimic! Imi calc pe inima si zambesc de frica sa nu imi sifonez imaginea! Imi spun de o mie de ori in minte ca nu imi pasa... si nu imi ramane decat sa sper ca voi ajunge sa si cred asta! Stiu sa ma prefac foarte bine, poate ca mi-am gresit cariera... probabil ca as fi fost o actrita de Oscar. Renunt mult prea usor la oameni la care tin... ii las sa plece, si ma prefac ca nu imi pasa. Am facut asta de o mie e ori... si am mai comis-o inca odata! De fiecare data imi spun ca doar prostii nu lupta pentru a fi fericiti... Eh, si ce daca sunt proasta din punctul asta de vedere! Imi ridic fruntea, respir adanc si imi spun: Pot sa merg inainte, nu a inceput si nici nu s-a terminat lumea cu asta! O zi doua, trei... o luna sunt ok, dar la un moment dat, cand zic eu ca sunt mai fericita ca oricand ceva imi readuce in minte lucruri pe care le credeam uitate! In seara asta... ploua torential si eu ma grabeam spre masina... m-am urcat si am ramas nemiscata, cu geanta, cu tortul pentru mama, cu florile si cu pungile de cumparaturi in brate... Am stat asa si priveam fix! De ce? Pentru ca am simtit mirosul ala de haine imbibate cu apa de ploaie... si instantaneu mi-a venit in minte o imagine. Abia in seara asta am inteles de ce imi place mie atat de mult sa conduc prin ploaie. Am avut grija sa reprim amintirea aia... si jur ca pana azi puteam sa jur ca uitasem! Ei bine nu! De atunci, cu toata durerea mea de masea, de gat si de ureche, am rememorat toata acea perioada care a culminat cu episodul cu ploaia... Nu se vor mai intoarce niciodata clipele alea... clar, dar eu am impresia ca le-am trait ieri!

Un comentariu:

Anonim spunea...

episodul cu ploia sa fie ala la care ma gandesc eu... sau ala e doar unul din cele multe! Oricum sunt uimit sa descoper o alta Simona... sincer nu credeam ca pentru tine exista trecut, ci doar viitor! Amintirile trebuie tinute acolo bine ascunse, trebuie sa fie doar ale tale dar ai grija sa nu traiesti din ele... Ca atunci risti sa ajungi ca mine :) Miss u!