luni, 12 mai 2008

ce nu inteleg... ma sperie!

aseara vorbeam cu o prietena, la un suc, intr-o stare din aia de relaxare maxima, despre un subiect care, sincer, nu m-a preocupat niciodata! Intotdeauna am zis ca este mult mai bine sa traiesc in prezent si sa las viitorul sa ma surprinda... insa aseara mi-am dat seama si de ce nu mi-ar placea sa vina cineva cu un glob de cristal si sa imi spuna ce se va intampla maine, poimaine sau peste 15 ani... De frica! Da frate! Ce dracu as face eu daca ar veni unul si mi-ar spune: "Maine ti se intampla ceva groaznic!"... M-as gandi numai la asta si nu as fi in stare sa traiesc frumos timpul care mi-a mai ramas pana atunci... NU imi e frica de viitor... dar imi e frica de tot ce inseamna stiinta oculta! Imi e frica de chestiile astea care tin de paranormal... de lucrurile pe care nu le voi putea intelege niciodata. Imi e frica de vise.... de aia incerc sa mi le scot din minte cat de repede pot! E drept ca nu reusesc sa fac asta intotdeauna... ma obsedeaza si acum un vis pe care l-am avut la 16 ani! E ciudat, pentru ca un lucru atat de neinsemnat a reusit sa imi marcheze existenta. Tu crezi in vieti trecut... vietii viitoare, sau crezi ca existenta noastra se limiteaza la lumea asta? A incercat cineva sa ma convinga ca noi, muritorii de rand, trecem dintr-o viata in alta cu o incarcatura energetica care influenteza ceea ce ni se intampla. "Asa se explica de ce unii oameni au noroc si obtin foarte usor beneficii pe care altii nu sunt capabili sa le obtina niciodata", mi-a explicat... Cu alte cuvinte ceea ce facem in viata asta, vom platit in urmatoarea! Fiecare lucru rau... lasa urme! Poate de aici si credinta aia ca nimic nu ramene nepedepsit! In fine, toate chestiile astea sunt discutabile! dar ce zici de destin? Sunt lucruri care ne sunt "scrise" si pe care nu le putem schimba orice am face, noi nu suntem decat niste marionete care jucam dupa un scenariu scris in cel mai mic detaliu inca dinainte de a ne naste sau fiecare isi face destinul cu mana lui? Greu de spus, nu?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu ar avea farmec sa stii ce ti se va intampla maine, poimaine sau peste 15 ani :)
Eu am o problema cu 13-le, mai ales cand e marti... mie frica de mor maine :)

Bun post!
Salutari,
Laur.