joi, 8 mai 2008

chestii inutile!

bai mi-am dat seama cate chestii inutile ma inconjoara, ma sufoca, imi complica existenata. Cate lucruri de care nu am avut, nu am si probabil nu voi avea niciodata nevoie... si totusi sunt acolo, puse bine si mereu la indemana... mai bine zis mereu gata sa ma incurce! Daca zic de lucruri inutile nu pot sa ma gandesc la camera mea si la ce se gaseste in ea. Mai mult de jumatate din chestiile de acolo nu imi folosesc, dar nu sunt inca pregatita sa le arunc. Incepand de la sutele de haine, pe care nu as putea sa le imbrac in toate combinatiile nici daca as mai avea inca trei vieti (chiar daca arunc din ele in fiecare saptamana, continuand cu cosmeticele, care expira pentru ca sunt prea multe de acelasi fel si terminand cu zecile de suveniruri, hartii, carti de vizita, agende, cursuri, etc. daca ma uit in jur ma apuca groaza! Imi iau aerul, linistea si lumina... si de ce nu le arunc naibii! Nu stiu! Ma gandesc ca poate imi vor mai folosi vereodata. Ce-i drept nu putine au fost cazurile in care am aruncat cate ceva si apoi, al un moment dat, mi-am dat seama ca am nevoie de el... Da! Revenind la chestiile inutile! Sutele de numere din agenda de la telefon. OMG! Am o gramada care nu imi mai folosesc, care nu stiu ale cui sunt si pe care cu siguranta nu le voi mai forma niciodata... Cu toate astea nu imi gasesc o ora in care sa le dausortez si sa le delete... si apoi, daca cumva imi mai trebuie vreunul. Prost sistem de gandire, tampita logica. De aia nu ma pot eu descotorosi nici de persoanele pe care nu le prea agreez. Ma straduiesc sa fiu dragutza cu ele, desi nu imi este la indemana sa fac asta. Cate cunostiinte inutile am... sa nu mai vb despre asta! Cert este ca trebuie sa imi programez o zi de curatenie generala, cat mai curand1

Niciun comentariu: