miercuri, 7 mai 2008

Tks all!!!

stiu ca am mai scris acelasi lucru, cei drept cu alte cuvinte, si luna trecuta... dar simt ca trebuie sa o fac din nou. In fiecare zi sunt placut surprinsa sa vad cati oameni imi citesc ineptiile pe care le debitez pe blog. Vad traficul, vad reactiile, vad comentariile, mesajele si primesc telefoane. Citesc ceea ce scriu prieteni, colegi, oameni pe care nu i-am mai vazut de un car de ani dar si persoane care nu m-au cunoscut si care nu ma vor cunoaste poate niciodata. Si nu citesc odata si gata... revin pe blog, cu mai mult sau mai putin interes, din curiozitate, sau cine stie, sa vada ce am mai postata. Mai mult decat atat sunt oameni care, daca nu scriu nimic 2-3 zile, ma trag de urechi. In acelasi timp, sunt persoane care ma intreaba ce am patit, daca postarile mele au o nota trista, sau care se simt vizate de anumite remarci si imi cer explicatii. Ceea ce nu inteleg majoritatea este ca eu scriu pe blog numai ceea ce vreau sa afle toata lumea si ca blogul nu este un jurnal intim. Aici nu se regaseste nici 2 la suta din ceea ce mi se intampla, din ceea ce cred, din ceea ce simt. Ceea ce e important, ceea ce conteaza si ceea ce ma intereseaza este ca blogul asta este citit si pentru asta nu pot decat sa va multumesc. Tks :)

Niciun comentariu: