marți, 27 mai 2008

toata lumea se cunoaste cu toata lumea

am zis de o mie de ori ca urasc orasul asta din tot sufletul dintr-un punct de vedere: aici toata lumea se cunoste cu toata lumea. E clar ca orasul asta este prea mic pentru mine si pentru toate cunostiintele mele. Daca iau pe cineva de pe strada strada si stau de vorba cu el cel putin 15 minute... sigur ne descoperim o cunostiinta comuna. Orice ai face sigur sa afla... mai ales daca e de rau, Si cum se afla, complet modificat ca fiecare povesteste varianta lui, cu multe floricele. Cateodata am impresia ca stam la tara... mai ramene sa ne salutam toti intre noi... de fapt asa ar fi frumos ca tot iesim in aceleasi locuri si suntem vecini de masa prin aceleasi cafenele din oras. Aaaaa si de parca asta nu ar fi suficient cum fac cunostiinta cu cineva, cu siguranta imi va spune ca "semeni cu o vecina, prietena, ruda de-a mea!" Bai fratilor dar eu chiar seman cu toata lumea? Deja cand aud replica asta ma apuca dracii... Am ajuns sa ma sune oamenii si sa imi spuna ca ma vad te miri pe unde, ca fac te miri ce asta in conditiile in care eu sunt prin casa sau prin redactie. Clar se intampla ceva!?!

Niciun comentariu: