vineri, 16 mai 2008

si totusi viata e frumoasa!

Stii ce am invatat in seara asta? Ca nu tot ce incepe prost se termina si mai prost si ca viata se traieste frumos atunci cand totul se petrecere cu o viteza mai mare decat o poate percepe mintea umana. Tot in seara asta am ajuns la concluzica ca "Ai grija ce iti doresti ca s-ar putea sa se intample", nu este doar o replica geniala dintr-un film prost si ca se aplica cu succes si in viata de zi cu zi. Dupa ce am schimbat 15 mii de stari de sprit... de la revolta, la extaz am terminat seara cu zambetul pana la urechi, spunandu-mi: Bai, viata asta chiar e frumoasa, proasta sunt eu ca nu vad asta in fiecare moment. Stii ce am mai invatat? Ca prieteni sunt aia care te suna exact in momentul in care ai mai mare nevoie de ei si iti spun exact ceea ce vrei sa auzi si nu pentru ca asa trebuie ci pentru ca asa simt... In concluzie dupa ce as fi putut jura ca astazi e marti 13 si nu joi 15, am vazut "lumina soarelui" abia dupa ora 22. Pana atunci am fost mult prea ocupata sa fiu revoltata de un lucru pe care oricum nu am cum sa il schimb si sa imi plang de mila gandindu-ma ca numai mie mi se intampla toate nenorocirile. Ei bine nu... mi s-a demostrat ca si "bogatii" plang ... cateodata.

Niciun comentariu: