duminică, 18 mai 2008

viata de noapte!

aveam un prieten care imi spunea tot timpul: "Simono, tu esti dintr-aceea care isi merita pe deplin soarta!" Si mare dreptate avea. Ce am facut week-end-ul asta? Am ars-o bizar si acum ma resimt dupa 2 nopti in care am adormit la 5 dimineata. Am cearcane si imi e frica ca previziunea unui anumit domn care mi-a spus ca sunt tipul ala de femeie care nu se trece si ca trebuie sa ma marit dupa 30 ani, este in pericol sa nu se mai adevereasca... CEi drept daca o mai tin asa ma si vad la 25 de ani cu pungi sub ochi. Deci, mi-am propus... 3 zile sport si somn. Sa vad daca imi si iese... am postat de blog, am facut public deci trebuie sa imi iasa. De ce nu am dormit? Simplu! Viata de noapte... Dupa ce vineri am avut impresia ca traim intr-un oras pustiu si am esuat in singurul club deschis din Constanta unde am vorbit despre politica si campanie electorala toata noaptea... cei drept nici nu aveam ce sa fac mai inteligent in clubul ala cu muzica infecta, sambata am recuperat. Am facut turul cluburilor si pot spune ca am bifat o seara foarte ok... Cu ocazia asta am demontat si mitul Bamboo. Nu e nici pe departe asa cum am auzit spunandu-se despre el. Si dupa ce am fost sambata acolo nu pot spune decat... vreau sa mai merg. E total diferit de tot ce avem noi in orasul asta. Cat despre oameni... nu sunt cu nimic mai diferiti decat cei care merg in Wish sau in Crush. In fine, cert este ca dupa ce am stat 2 ore in Bamboo si am mers apoi in Wish am avut impresia ca intru in grota. Cat despre restul nu mai are rost sa vb. Cat despre celelalte locuri "minunate" din oras... Am observat ca am cateva fixuri peste care trec cu greu. Deja am o saptamana in care in fiecare seara ma postez in "insectar" (a se citi vitruna de la Amsters), beau acelasi lucru si in fiecare seara imi spun acelasi lucru: Ce oras groaznic de trist! La ora 23.00 nu mai este aproape nimeni pe strada. Oamenii nu ies decat sambata, cand se calca in piciaore in aceleasi locuri... Si stii ce e cel mai trist. Ca nu prevad sa se schimbe ceva prea curand. Cand va ajunge si Constanta ca Bucurestiul. Cand vom avea si noi un club in care sa putem iesi si marti si miercuri si joi? A da! La vara! Asa cum spunea si Ram: Cum naiba sa fii deprimat vara? Imposibil!

Niciun comentariu: