luni, 12 mai 2008

de la cercetatorii britanici citire

din ciclul studiilor realizate de cercetatorii britanici, care isi iau o multime de bani pentru a face publice niste concluzii cel putin dubioase, ... am mai auzit unul astazi la radio. Sincer m-a amuzat copios pentru ca demonteaza toate miturile care circula pe seama femeilor profitoare care se casatoresc cu barbati batrani, burtusi si cu bani. Studioul, realizat cel mai probabil pe bani grei si dupa o munca asidua de cercetare, releva faptul ca doar 11 la suta dintre femei se casatoresc din interes spre deosebire de masculii, care si-au cam facut un obicei din asta. Foarte tare nu! Deci cine se prostitueaza pana la urma? Iti imaginezi ca studiul asta nu a putut sa treaca neobservat si sa nu imi incante urechea... Este drept ca nu inseamna ca interesul este intotdeauna material dar... oricum tot interes se numeste. Acum inteleg si eu ce mi-a zis, in urma cu ceva timp, un prieten foarte bun si pe care, la momentul respectiv, l-am considerat nebun: "In viata fiecarui barbat exista o femeie pe care o iubeste, si o alta cu care se casatoreste!" Ohhh da! Bravo mai! Studiul vine dupa o serie de alte astfel de concluzii facute publice de minunatii cercetatori britanici care mai spun, printre altele, ca barbatilor le plac blondele dar se casatoresc cu brunete si ca barbatii nu pot trai langa femei cu corp perfect... saracutii probabil ca se simt inhibati.

Niciun comentariu: