marți, 6 mai 2008

votati-ma!!!!

ai chef sa vorbim astazi despre campania electorala? Ei bine, nici eu! Dar daca tu poti inchide televizorul ori de cate ori vezi vreun candidat rosu de emotie incercand sa te convinga ca el nu va baga mana pana la cot in punga cu bani publici ci doar doua degete, eu trebuie sa ii ascult pe toti. Sa dau din cap si sa ii sustin in minunatul lor demers. Pot sa vomit! Nu! Simona, i-a si tu niste lamaie la tine si mergi la o stire electorala, asta aud de fiecare data cand pun mana pe microfon si plec iar intr-un sat uitat de lume de la capatul judetului pentru a-l asculta pe un prea minunat nene care aspira sa devina primul fiul al comunitatii din care face parte. Nu putine au fost datile in care mi-am muscat buzele pentru ca sa nu rad in hohote atunci cand am auzit discursuri electorale si cand am privit spectacolele oferite satenilor pentru a le castiga votul. La fel de multe au fost si situatiile in care m-am scarbit in asa hal, incat am fost la un pas sa spun vreo doua cu voce tare. Ce sa zic, asta e campanie electorala. Si la noi, dar nu numai, campania electorala inseamna noroi aruncat in contracandidat si praf in ochii electoratului. Ce fac primarii in campaniile electorale nu fac in patru ani de mandata asa ca putem spune ca in perioada asta se intampla minuni. Primarul, care tine cu dintii de scaun, recupereaza, demostreaza ca se poate si ca toate piedicile pe care le-a invocat de-a lungul mandatului, au disparut ca prin vis. In fond daca le rezolva problemele alegatorilor imediat dupa ce l-au ales, oamenii ar fi uitat pana la urmatorul scrutin electoral si l-ar fi ales ce unul care promite mai mult. Votati fratilor! Mergeti la vot si schimbati lumea! Votul vostru conteaza.... Sigur! Ce e ala turism electoral? Ce e aia fraudarea alegerilor? Nuuuuuuuuu! Nu exista asa ceva la noi.... Totul este roz, am auzit eu ce au promis candidatii: o campanie electorala echilibrata, bazata pe proiecte :)))

Un comentariu:

Anonim spunea...

Oare toti suntem personaje din opera lui Caragiale sau doar unii? Ramane intrebarea "Eu cu cine votez ?" a oamenilor turmentati de abureala clasei politice.

Intr-un fel si Badea are dreptate.."Traim in Romania...." iar promo/ul de pe A1/A3 referitor la alegerile minunate care vor urma e tare rau de tot.(ALEGETI STAPANII CU GRIJA ! :( )