joi, 22 mai 2008

pentru Dulghe!

Sa stii ca o sa imi fie maxim dor de tine... Pe cine mai pup eu si strang in brate cand vin la redactie inca de pe scari? Cu cine ma mai pisicesc eu? Cine mai vine cu sireturi mov sau galbene? Cine ma mai face pe mine sa imi musc buzele ca sa nu izbucnesc intr-un ras isteric in timp ce sunt in direct in Redactia? Mama cat de dor o sa ne fie de tine... Si mie si lui Ram! O sa ne lipsesti maxim, dar o sa ne gandim ca iti e bine... si deci... Uffff. Nu ne uiti tu Dulghe ca altfel vin dupa tine in Olanda sau la Paris, pe unde mi te duci si iti sparg mutra aia de modelino... vezi tu pe naiba... Si nu uita de meduza colorata din borcan cand te intorci din vacanta. Acum vom avea un motiv in plus sa vedem Parisul... shopping, nebunie... mmmmm! Sper din tot sufletul sa iti fie bine... oricum daca vreodata iti vei da seama ca era mai bine la noi... sa nu eziti nicio secunda sa te intorci :)Pupi Dulghe :*

Niciun comentariu: