marți, 20 mai 2008

pana unde duce politica!

Cum sa faci sa te urasca cineva si mai tare decat te uraste deja. Simplu! Dau meditatii. Ieri. Eu la munca! Conferinta pe turism. Specialitatea mea. Incep discursurile pompoase, promisini ca doar suntem in campanie electorala si asta ne ocupa tot timpul. Eu... minunata de mine, plictisita sa aud aceleasi proiecte de o mie de ori, ce sa fac, ce sa fac! Hai sa vanez gherle, greseli si fraze cu subinteles scapate! Cum naiba sa ma abtin daca am material din belsug. Le spune primarul minunatilor hotelieri: "Stiu ca nu aveti sens giratoriile amenajate dar... acum toate echipele sunt in cartiere. Asteptati si voi inca zece zile!". Cu alte cuvinte, acum e campanie electorale, eu sunt ocupat sa le scot ochii prostilor, asteptati si voi sa fiu ales din nou primar ca sa ma ocup si de statiuea asta... oricum nu va vin cine stie ce turisti pana la 1 iunie, si in plus, nu o sa muriti! Bineeeeeeeee! trecem si peste asta dar mai urmeaza una. Spune primarele: Bai tre sa facem noi parcari in Mamaia ca daca concesionam terenurile unor firme private aia pun parcarea 2 euro si ii jupuim pe turisti. "Nu putem face asta!", zice... Bun asa. Cu alte cuvinte de ce sa ii lasam pe privati sa jupoaie turistii cand ii putem jupui noi... ca doar suntem primarie. Punem noi taxa de bariera si o taxa de parcare oleaca mai mica, macar avem un scop nobil.... aducem noi bani la bugetul local si in plus facem noi licitatie pentru firma care executa parcarea supraetajata... Cine stie cunoaste de ce! In fine! Sa reveninin la inceputul articolului. In cadrul minunatei intalniri cu operatorii din turism, primarele le-a povestit astora despre minunatele evenimente pe care le va organiza vara asta in Mamaia. Si cum povestea el mai cu spor si despre sumele pe care le va suporta din bugetul local municipiul Constanta, intreb si eu: In total cat vor costa bugetul local? Ce a urmat!?! Nu mai are rost sa comentam... Replici dragute in mijlocul conferintei, de fata cu toata lumea gen: "Sa nu va imaginati ca m-a intrebat de bani ca sa ma felicite pentru ca aduc turisti in Mamaia... Nuuuuuuu!M-a intrebat ca sa scrie maine ca eu fac evenimente pe bani grei ca sa le umflu bugetele hotelierilor!" OMG! Ce sa zic! Amuzant pana la un anumit punct! Eu chiar nu aveam de gand sa fac asta! Dar daca unii insista... Eu inteleg ca in campanie e toata lumea este in garda si ca ... dar totusi.

Niciun comentariu: