joi, 17 aprilie 2008

astazi am mai invatat ceva...


Nu trece zi fara sa nu inveti ceva! Ei bine, nici eu nu fac exceptie de la regula. Astazi am mai invatat ceva: ca de multe ori nu ai de ales si trebuie sa ai rabdare. Ca nu se intampla totul cand vreau eu, cat as bate din palme si ca, de multe ori, mai bine trag aer in piept si ma calmez, decat sa fac vreo nefacuta la nervi. De atfel, de multe ori, imi e frica de ce as putea face, de modul in care as putea reactiona si imi iau masuri de precautie... ca de exemplu: imi las cardul acasa, sterg numere din agenda telefonului, evit sa ma intalnesc cu anumite persoane, etc. Pot fugi la nesfarsit de o responsabilitate, e mult mai simplu, nu, decat sa ma confrunt cu ea. Daca altora le iese cu brio, atunci cand aplica principiul asta "sanatos" de viata de ce nu as face-o si eu. Tot astazi, mi s-a mai confirmat ceva, pentru a mia oara: ca razbunarea este al naibii de dulce, desi se spune ca este arma prostului. Te poti razbuna cu zambetul pe buze, fara vreun efort prea mare, trebuie doar sa astepti momentul. E clar ca in viata totul se plateste dar, de multe ori, aveam impresia ca numai eu imi platesc "pacatele", cu varf si indesat si ca mizeriile care mi se fac mie, raman "restante". Ei bine, m-am convins ca nu e asa. E cineva, acolo sus cu un carnetel, caruia nu ii scapa nimic. Si cum orasul asta este al naibii de mic, mai devreme sau mai tarziu, aflu ce li se intampla si altora... si, desi nu e frumos: ma bucur!
Ce am mai invatat astazi? Ca nu toti cei care imi intind o mana imi vor binele si ca drumul spre iad e pavat cu bune intentii. In cine mai poti avea incredere astazi... habar nu am! De aia, in ultimul timp, am devenit excesiv de suspicioasa. Poate ca nu este corect, fata de cei din jur, dar, cu siguranta, este sanatos pentru mine.

Niciun comentariu: