joi, 10 aprilie 2008

oooooppsss!

mi s-a intamplat de o mie de ori sa spun un lucru fara sa il gandesc inainte. Mi s-a intamplat de o mie de ori sa imi vina sa imi inghit cuvintele atunci cand am realizat ce am spus... dar din pacate nu se mai putea face nimic. Mi-am spus de o mie de ori: Simona, tu cu gura ta mare! si ce am invatat din toate astea? Nimic! Nu am invatat sa gandesc un lucru inainte sa il spun! Nu am invatat sa analizez daca ceea ce voi spune va putea fi interpretat sau va rani pe cineva! De multe ori imi pare rau dupa ce spun ceva, realizez ca un cuvant poate sa fie mai dureros decat o palma si ca scuzele nu mai pot rezolva nimic! Nu fac conexiuni, nu ma gandesc ca cel depre care vorbesc chiar daca nu este de fata, are prieteni, si ca unul dintre ei este chiar interlocutorul meu! Si cand realizez ce am facut imi vine sa ma bag 10 metrii sub pamant. Ceea ce nu inteleg oamenii este ca nu fac toate astea cu rautate. Nu imi doresc sa ranesc pe nimeni... nu este scopul meu in viata sa ii fac pe cei din jurul meu sa sufere! Cica regretele tarzii nu mai pot rezolva nimic! Sunt convinsa si eu de asta... dar ce sa fac! Imi jur ca nu o voi mai da in bara.... pana data viitoare!

Niciun comentariu: