sâmbătă, 12 aprilie 2008

de complezenta !!!

Hai sa socializam! Sa jucam teatru, sa ne prefacem fericiti! De multe ori in viata trebuie sa faci ceea ce nu vrei. Trebuie sa zambesti frumos, sa te conformezi si sa te prefaci fericita cu toate ca tu ti-ai dori sa faci cu totul alceva si sa fii in cu totul al loc. De ce faci asta? De dragul unor persoane! Pentru ca sa ii faci pe altii fericiti... si tu? In momentele alea nu mai exista .. "tu"! Te gandesti ca nu ai vrea decat ca toata situatia aia sa se termine mai repede... si ca ai fi preferat sa dormi si cand te trezesti sa se termine totul! Cea mai mare problema a mea este ca ma prefac al naibii de prost! Dar sa stiti ca ma straduiesc macar. Pot sa zambesc printre dinti si sa raspund de fiecare data cand sunt intrebada ce am, ca sunt obosita sau ca imi este un pic rau si ca, de altfel, ma simt minunat in cadrul acela. In ciuda faptului ca incerc sa traiesc dupa principiul "nimeni si nimic nu te poate obliga sa faci ceea ce nu vrei!"... nu imi iese de fiecare data! Dar pot sa fac ceva macar: Sa am grija sa ii respect pe cei de langa mine si sa nu ii pun in astfel de situatii!

Niciun comentariu: