marți, 29 aprilie 2008

impresssss

de multe ori am spus ca rar ma mai poate impresiona ceva... ei bine! Uite ca poate! Si ce ma impresioneaza lucrurile simle. Gesturile facute din inima, nu pentru ca asa trebuie. Mai sunt oameni care daruiesc, nu neaparat ceva material, fara sa astepte ceva in schimb, care nu fac complimente in mod gratuit, pentru ca vor sa obtina ceva, ci pentru ca asa simt. Sunt atat de impresionata pentru ca mi-am dat seama ca ma invart intr-un mediu extrem de viciat, cu foarte putini oameni de calitate. Poate din cauza asta imi este si foarte usor sa imi dau seama cand un gest este doar impachetat frumos sau cand este facut din suflet. Sunt momente in care o replica ma lasa muta... cand o privire ma face sa imi las ochii in jos sau cand un zambet imi insenineaza ziua. Trebuie doar sa stii sa le alegi... Sunt lucruri care pentru multi nu inseamna nimic... dar care pentru mine sunt totul

Niciun comentariu: