sâmbătă, 12 aprilie 2008

doamna de la par

aminteste-mi data viitaore cand merg la salon sa nu ma mai las convinsa de doamna "de la par" sa isi aplice revelatiile in parul meu! De fiecare data se intampla la fel. In timp ce imi fac unghiile, ma pensez sau ce naiba mi se mai face pe acolo apare in pragul usii dudita si imi spune zambind ca are o idee foarte tare pentru bretonul meu... si mie cum nu imi trebuie mult zic: Ok! Desi de fiecare data mi se intampla la fel... plec de acolo foarte nervoasa pentru ca fie imi taie bretonul prea scurt, sau prea stramb sau... mi-l fileaza lucru pe care il urasc. Ultima data a fost groaznic. Pe langa faptul ca mi l-a tuns pana la jumatatea fruntii, si stramb mi l-a mai si intors cu peria! Can d m-am vazut in oglinda am avut un soc si tot ce am putut sa spun a fost: Spala-ma! Acum ce pot sa fac... sa ma afisez cu bretonelul meu intr-un mare fel si sa zambesc de parca m-as simti confortabil cu el. La urma, urmei este "fancy"... Da' Bine ca e vorba doar de par si creste relativ repede! Revenind la reactiile oamenilor. au fost dintre cele mai diferite... dar in general au fost pozitive. Un singur regret am ca trebuie sa ma port un timp cu adidasi pentru ca nu ma pot eleganta prea tare cu minunatul breton :D

Niciun comentariu: