marți, 22 aprilie 2008

nu mai fac... pana data viitoare!


cateodata sunt sadica. Fac ceva desi stiu ca imi face rau... desi sunt consitienta ca apoi ma voi simti mizerabil! Si nu odata... de n ori. Si stii ce e si mai groaznic! Ca fac totul consitient si cu zambetul pe buze! traiesc clipa si nu ma gandesc la urmari. Nu ma gandesc ca nu sunt chiar asa de puternica cum imi place mie sa cred si ca, dupa o astfel de experineta, imi trebuie 2-3 zile sa imi revin! Nu ma intereseaza nimic... o comit si apoi, platesc! Cand voi invata si eu sa ma protejez de ceea ce imi face rau. Nu stiu! Cand voi invata sa ma gandesc macar odata inainte de a spune "Hai!"? Nu stiu! Probabil, niciodata! Cateodata as da orice sa imi schimb naibii caracterul asta. De unde naiba se cumpara rabdarea, cumpararea, ratiunea, grija pentru viitor, egoismul? Si le-a pierdut cineva sa le gasesc si eu? Toate astea sunt niste cuvinte necunoscute pentru mine... nu le cunosc sensul! Nu stiu cum e sa fii rational! Nu stiu cum e sa disceni intre ce iti face rau si ce e bine pentru tine! Nu stiu sa ma gandesc in primul rand la mine! Impulsul momentului e mai puternic decat orice! Ceea ce nu traiesti la timp, nu mai traiesti niciodata! E drept! Dar sunt lucruri pe care sincer nu as fi vrut sa le traiesc. Cu toate astea, acum daca privesc in urma, imi dau seama ca nu regret nimic din ce am facut! Nu regret ca m-am lovit de sute de ori cu capul de pragul de sus, pentru ca nu am stiut cand sa ma opresc. Nu regret nici lucrurile care au inceput frumos si s-au terminat inecate in lacrimi. Toate astea sunt trecute acolo... la capitolul amintiri! Sunt ferecate bine sunt 15 mii de lacate, dar sunt ale mele! Imi dau seama si ca nu e nimic in trecut meu de care sa imi fie rusine sa vorbesc. Am facut o gramada de tampenii dar macar am curajul sa mi le asum pe toate. Sunt toate ale mele... Intamplari care atunci au fost tragice, cu care am crezut ca s-a sfarsit totul, acum mi se par doar... amuzante! Ma amuz amintindu-mi cum am reactionat, cum mi-am facut o gramada de probleme, procese de constiinta, cum mi-am zis ca nu mai fac... ca nu imi mai trebuie (pana data viitoare). Acum rad cand imi amintesc ca dupa ce ma juram ca ma voi gandi de o mie de ori inainte sa spun "ok", "hai" sau "bine"... data viitoare uitam toate promisiunile si iar ma aruncam cu capul inainte! Iar ma loveam rau... si iar imi plangeam de mila! Totul de ciclic in viata... dar cand voi invata si eu din greseli?

Un comentariu:

Anonim spunea...

hai mai Sim, ce naiba e cu postarile astea depresive din ultima vreme? Uita-te si tu in oglinda si ai sa realizezi ca nu ai niciun motiv sa fii suparata! Te faci pe zi ce trece mai frumoasa! Desteapta esti... Ce iti mai trebuie? Te-am vazut ieri in benzinarie si erai... in luma ta! Nici nu am avut curaj sa te abordez. Am vrut sa te sun dar am renunatat. Ochelari de soare, mutrita serioasa, vorbeai la telefon foarte nervoasa! Nu imi spuneai tu mereu ca: viata de frumoasa! Geo (if u remember me! :)