marți, 15 aprilie 2008

de ce mint oamenii?

sunt adevaruri care ti se pun in fata si pe care nu le crezi. Sunt adevaruri dureroase, pe care le ignori cu buna stiinta. Daca iti spune o persoana ceva, zici ca e rautate, daca iti spun doua, spui ca e o simpla coincidenta... dar ce te faci cand iti spune si a treia? o faci pe prostul! De ce? Pentru ca nu vrei sa vezi ceva care este mai mult decat evident! Pentru ca nu vrei sa crezi ca ti se intampla din nou, ca esti mintit si ca ceea ce credeai ca este un vis frumos, este de fapt un cosmar. Sunt oameni care cer sa fie mintit. Care pun intrebari prin care nu li se poate raspunde decat cu o minciuna... Unii cica mint ca sa protejeze, alti pentru ca vor sa ascunda ceva din trecut iar altii "de fun". Tu de ce ai minti? Pentru ca iti este rusine de ceea ce faci? Pentru ca vrei sa fugi de ceva din trecutul tau, care este mai prezent ca oricand? Sau pentru ca, pur si simplu, este mai confortabil si te scapa de o runda se explicatii suplimentare? Urasc sa fiu mintita... si, cu toate astea, sunt dati in care refuz sa vad adevarul desi este chiar in fata mea. De fiecare data se produce inevitabilul si ma lovesc de el mai rau decat imi puteam imagina. Abia atunci imi dau seama ca nu toti care incearca sa imi spuna ceva imi vor raul. Si daca stiu adevarul, si daca ajung sa cred in el, stiu sa ma prefac foarte bine. Stiu sa o fac pe proasta si sa imi imaginez ca de fapt nu stiu nimic. Sunt dati in care ceva extrem de grav nu mi se pare mare lucru, si dati in care fac o tragedie din nimic. Cert este ca m-am lovit iar ... de un adevar pe care il stiam inca de la inceput, dar pe care l-am ignorat cu desavarsire, dar cel mai grav este ca sunt sigura ca nu am invatat mare lucru din asta...

Niciun comentariu: