vineri, 18 aprilie 2008

special person...



Se spune ca nimeni nu este de neinlocuit!?! Este adevarat, dar sunt persoane carora le simt acut lipsa, de care imi e al naibii de dor. Sunt oamnii extrem de dragi, care dn varii motive au plecat din oras, din tara ... din viata mea. Oameni care au lasat un gol in inima mea, pe care nu ii va mai putea umple nimeni si nimic. Am scris toata introducerea asta siropoasa, in conditiile in care eu am vrut sa spun, de fapt, ceva foare simplu: "Imi e dor de tine, pisi!" Da ... si mie! Chiar daca nu te sun prea des, chiar daca cateodata nu am dispozitie pentru "siroposenii", si nu sunt o companie tocmai placuta. Ma bucur de fiecare data cand pe ecranul telefonului, scrie "Pisi". Imi lipsesti, mah! Imi e dor sa te aud spunandu-mi: "Zuzo" sau "Fitoaso". Imi e dor sa te vad razand cand ma vezi suparata, si sa imi spui: "Ce pisi, iar ti s-au inecat corabiile!". Imi e dor sa ma strangi tare, tare in brate si sa ma saruti pe frunte, asa cum ai facut-o de o mie de ori. Este un om special, care imi lipseste al naibii de tare. Ti-am apreciat tot timpul felul de a fi, modul de a gandi. Est fratiorul meu mai mare... Hahahaha! (desi urasti sa iti spun asa, penru ca ce , ... , tu esti un barbat in primul rand). Ti-am spus ca te ador pentru felul in care ma faci sa rad in cele mai groaznice momente, pentru modul in care imi spui ca sunt cea mai frumoasa... in cele mai proaste zile ale mele. Acum imi reprosezi ca te sun rar... de fapt sunt o mare profitoare. Te sun numai cand am nevoie de cineva care sa ma asculte. De cineva care sa imi ridice moralul, de cineva care sa ma certe! Dar sa ma certe al naibii de rau, asa cum merit cateodata. De cineva care sa imi spuna: "Ti-am spus eu!" sau "Pisi, tu nu te inveti minte, baga-ti mintile in cap!". Mi-ai spus ca vrei si tu sa fii subiect pe blog, si eu ti-am spus ca vei deveni cand te astepti mai putin... Tu glumeai, eu nu!! Asta asa pentru ca stiu ca "iti plac" surprizele, mai ales atunci cand vin din partea mea. Si ca sa termin in stilul caracteristic: "Bah, nu sunt fitzoasa!"

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bine ca mi-ai zis, profitoare mica ce esti, ca daca viitoare cand suni sa vezi ce te papucesc! Si mie imi e dor de tine de mor, dar asta-i viata, mizerabila! Iti doresc din suflet sa fii si tu multumita intr-un tarziu si ... apropo! Sa te bucuri de noul tau iubit... leul ala rosu! El o sa iti dovedeasca ca nu toti barbatii sunt la el. El si cu mine, pisi! Pupa tata, pe ea de fitzoasa ;)