vineri, 11 aprilie 2008

te stiu de undeva!

Tu crezi in coincidente? cateodata, jur, ca cineva acolo sus se distreaza copios pe seama mea atunci cand imi vede reactiile. Cateodata rad singura de ce mi se intampla. Imi dau seama ca toate lucrurile in viata asta se petrec cu un sens, ca nimic nu este intamplator si ca nimic nu ti se da atunci cand vrei tu, ci atunci cand considera "cineva" ca meriti. Poate pe moment nu imi dau seama ca ceva este dubios, dar daca am cateva minute sa analizez totul la rece imi dau seama ca traiesc un lucru pe care l-am mai trait, in urma cu un an, cu doi, sau cu zece in acelasi fel. Un fior rece ma trece pe coloana pentru ca stiu ce va urma... sau cel putin imi imaginez. Si chiar daca nu va fi la fel ca data trecuta... eu tot cred ca fi asa! Si cine ma poate convinge ca nu, daca eu m-am mai ars odata cu supa, si acum suflu si in iaurt. De cateva ori am trait ceva si mai teribil. Ai avut vreodata un deja vu? Ei bine daca da stii cum e! OMG! Groaznic... Vezi un om pentru prima data in viata ta, dar esti convins ca il cunosti de cand lumea. Esti sigur ca te-ai mai intalnit cu el, exact in acelasi loc, ca ati vorbit aceleasi lucruri si ca totul s-a terminat in acelasi fel. Nu stii cand a fost asta, si nici in ce context asa ca te uiti cu ochii goi si incerci sa iti amintesti... Te uiti atat de ciudat incat sigur cel de langa tine te va intreba ce s-a intamplat... Si tu ce poti sa ii spui!?! "Nimic", bineinteles! Doar nu ii vei spune ca il cunosti dintr-o viata anterioara, dintr-o lume paralele, din trecut! Care trecut! Un trecut atemporal... Aaaaa, era sa uit! Si mai sunt fazele alea in care un necunoscut iti zambeste mai multe minute in sir, iti face cu mana si intr-un tarziu isi face curaj, vine la tine si iti spune: Te stiu de undeva! Mult timp am crezut ca asta nu este altceva decat o replica de agatat ieftina! Ei bine, nu! Am realizat ca lucrul asta mi se intampla si mie frecvent, numai ca eu nu ma duc sa il trag pe ala de maneca si sa ii spun: "Cred ca ne cunostem, dar nu stiu de unde!". Ultima, si singura, data cand am facut asta am realizat ca l-am confundat pe un tip cu frati-su si... m-am potolit, 4ever! Revenim cu discutia asta....

Niciun comentariu: