marți, 1 aprilie 2008

ziua glumelor proaste!

1 aprilie - macabra zi! Urasc glumele proaste, asa ca aviz amatorilor. Nu imi plac surprizele, si cu atat mai putin alea neplacute! S-ar putea sa nu reactionez intr-un mod tocmai prietenos asa ca ... mai bine renunta daca ai in plan sa te distrez pe seama reactiilor mele. Din experineta anilor trecuti stiu ca sunt o multime de "bineintentionati" care nu ar da inapoi de la a face o gluma proasta celor din jur, si cum fata mea... citez "este mai serioasa decat prevede legea azi", sa nu iti vina vreo idee!!! Si mai ales sa nu te astepti sa mi se pare si amuzant... Cine naiba are nevoie de o astfel de zi? De fapt, am observat ca eu sunt complet antisociala cand vine vorba de sarbatori si zile de genul 1 martie, ziua indragostitilor, 1 aprilie... Nu le inghit si gata... dar ce te faci cand toti din jurul tau isi fac un tel din a respecta "traditia"... Care traditie? Dar ce te faci cand un ziar care se vrea "profi" publica un articol in care este prezentat in detaliu un eveniment demn de scenariul unui film. Un articol in care se relateaza ca autoritatile portuare s-au luptat peste 20 de ore sa captureze un tigru... fara ca macar la sfarsit sa fie scris... mic si negru: Pacaleala!!! Ce si-a imaginat autorul: o gramada de reporteri isterizari!!! De la toate publicatiile si televiziunile, care se vad in fata unui astfel de eveniment ratat... Reporterii vesnic dornici de senzational... Cine lucreaza in breasla stie ca nu e putin lucru sa pierzi o stire de pe domneiul tau.. si cu atat mai mult o astfel de stire. Dar ce i-a scapat din vedere... ca astazi toata lumea este in garda, si se asteapta la ce e mai rau. Ce sa spun... glume de santier... pardon de redactie!!!

http://www.cugetliber.ro/1206997200/articol/16876/autoritatile-portuare-sau-luptat-douasprezece-ore-sa-captureze-un-tigru/

Niciun comentariu: