vineri, 4 aprilie 2008

nu e ceea ce pare !



pe cat e de nesuferita munca pe care o fac cateodata, pe atat de este amuzanta. asa se face ca din cand in cand mai am si eu parte de o stire dragutza, intre doua conferite de presa, si o lansare de candidat am ajuns sa fac stire la targul de nunti... si cum o stire asa de siropoasa nu se putea fara stand up pe masura... m-am imbracat in rochie de mireasa!!! Interesanta experienta pentru mie, aia care nu a purtat o rochie cu cinspe randuri de poale niciodata... Dupa ce am incercat inca trei rochii inainte, care bineinteles ca imi erau mari, si m-au ajutat trei persoana sa ma imbrac am fost gata... O rochie care sincer nu semana deloc cu aia pe care o visez eu pentru ziua cea mare.... mult prea .. mmmm... multa pentru gustul meu... dar in fine! O rochie scumpa lucrata manual, care costa o avere... dar al naibii de incomoda... Bine pe langa faptul ca trebuit sa traversez tot targul de nunti imbracata in mireasa, cu poalele ridicate, de sub care ieseau minunatele mele cizme de lac, am fost nevoita sa mai parasesc si incinta, pentru ca sa ajung la locul stand-up-ului ( o minunata limuzina)! In drum m-am intalnit cu o gramada de cunscuti din presa, care au facut o multime de glume... Intr-un final: amuzanta experineta... asta daca ai in calcul si reactia oamenilor din redactie care au vazut imaginile... si acum ale celor care citesc blogul si ma vad imbracata in mireasa... Asta ca sa nu mai spun ca am pus o poza din asta la avatar si intr-un minut mi s-a implut ecranul cu ferestre pe care era o singura intebare: te-ai casatorit!!! Ar fi o gluma buna pentru un 1 aprilie mai intaziat!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

e clar ca vei fi o mireasa foarte frumoasa... norocos va fi baiatul ala! Recunosc ca pentru o secunda mi-a stat inima, am crezut ca mi-a scapat un asemenea eveniment ;)

andre spunea...

frumusica si rochita si simona:). N-ar fi fost rau nici cu un voal pe cap.Acum ca ai vazut cum este cu rochia si limuzina, eu zic ca nu mia are rost sa te gandesti la maritis. Cam aici se opresc lucrurile de4 neuitat ...Glumesc, fireste!