duminică, 13 aprilie 2008

La multi ani, Oana!!!

La multi ani iubita mea! Sa cresti mari si frumoasa! sa ai parte de toate dragostea din lume si mai ales sa ma suporti in continuare! Stii cat de speciala esti pentru mine si cat de tare te iubesc asa ca nu am putut rata ocazia sa spun tuturor ca minunata mea prietena a mai imbatranit cu un an. Incercam sa imi amintesc de cand te cunosc si cate zile de alea tale am sarbatorit impreuna (sa tot fie vreo 7), sincer imi e tare greu sa calculez pentru ca am impresia ca te cunosc de cand lumea. Cert este ca in tot timpul asta un lucru a ramas neschimbat: prietenia nostra. Acum ca tot e ziua ta profit si eu sa imi spal toate pacatele. Imi pare rau ca uit cateodata sa te sun cu zilele si ca o fac numai cand vreau sa ma plang de cate ceva (p.s. sa stii ca ma gandesc la tine :p), imi pare rau ca sunt dati in care afli ultima de cate ceva care mi se intampla... poate ca mie nu mi se pare asa de senzational sau uit pur si simplu sa iti povestesc. Important este sa iti intre foarte bine in cap ca esti my best friend si ca asta nu o va schimba nimeni si nimic. La multi ani, Oana!

O retrospectiva... in timp! Iti mai amintesti?














Niciun comentariu: