marți, 22 aprilie 2008

merit un premiu!

daca ar fi sa merit un premiu pentru ceva ar trebui sa il obtin pentru "prefacatorie". Nu ma prefac pentru ca imi face placere, ci pentru ca multi oameni din jurul meu ma obliga sa fac asta. De cele mai multe ori o fac pe proasta... si ca sa il citez pe un "filozoful" in viata: Simona, ai grija cat faci pe proasta, sa nu ramai asa! De multe ori ma prefac ca nu inteleg ce mi se transmite, mai mult sau mai putin subtil, sau ca nu sesizez cate o aluzie aruncata de te miri cine. Si te miri cine, se stie el care este de obicei. Dragul meu, ca tot citesti blogul in fiecare zi, si imi atragi atentia ca "azi nu ai pus nimic interesant!", daca nu iti spun in fata ca esti de-a dreptul pur si simplu (a se citi ... insistent!) nu inseamna ca nu am inteles ceea ce vrei sa imi transmiti. De ce fac asta? Pentru ca imi e al naibii de frica de penibil: urasc sa ajung in situatii penibile (nu stiu cum sa reactionez) si pentru ca nu imi place sa ii fac pe ceilalti sa se simta prost. Sunt oameni care insista, insista cu cate o chestie si decat sa ii refuz intr-un mod foarte neplacut, mai bine zambesc si... ma prefac ca nu inteleg! Simplu nu! Daca altii pot fugi la nesfarsit de responsabilitate, de ce sa nu o fac si eu. Mai ales ca am profesori foarte buni in jurul meu.

Niciun comentariu: