sâmbătă, 19 aprilie 2008

imi era dor!

aseara mi-am dat seama cat de dor imi era de un concert. De o altfel de seara in club. O seara mai chill, fara prea mare zbantuiala. O seara in care sa las naibii tocurile, si sa ma incalt in balerini. O seara pe care sa o petrec intr-o companie foarte ok, in care sa ma vad cu o multime de cunoscuti pe care nu ii mai vazusem de un secol si in care sa atrag o multime de priviri admirative. O seara care sa se incheie, cu Roxi srigand din usa clubului : Simona, te omor! (prietenii stiu de ce :))) Aseara am mai bifat o premiera, m-a pus un nene politist sa suflu in fiola, frate! Pe mine, aia care nu mai stiu ce gust are alcoolul. Oricum episodul a fost intens gustat de prietenele mele care stateau in masina si faceau poze :)Dar sa revenim la concert. Ce pot sa zic, decat: bravo baietilor de la Directia 5 care au facut un show live de zile mari. Super atmosfera. Oameni fara inhibitii, care au cantat cat i-au tinut plamanii timp de aproape 2 ore, si o gramada de energii pozitive. Sincer imi era dor de o noapte din asta... vine vara! iar nu mi-o voi putea ierta daca voi pierde vreo noapte dormind. Vine vara.... unul dintre lucrurile care ma mai tin pe traiectoria normala in momentul asta! Nici nu aveam idee cat imi lipseau noptile alea de vara minunate. Baile ale in mare noaptea, serile la cafe del mar! Discutiile alea amuzante! Duminicile petrecute pe plaja! Ufffff! mai e putin! ;)

Niciun comentariu: