joi, 10 aprilie 2008

de la o extrema la alta


bai daca urasc ceva in viata asta groaznic de tare este sa astept! Nu pot sa am rabdare... mi se pare ca imi irosesc viata in mod inutil dar, din pacate, nu totul se intampla cand vreau eu. Nu pot sa obtin totul batand din palme si de aici apare gustul acela amar... apare starea de neliniste, apare dezamagirea, apare nepasarea, iar dezamagirea, revolta si... cand sunt la un pas de resemnarea, iese si soarele! Asta cand am o zi proasta si las totul sa se petreaca de la sine... asta in zilele in care nu vreau sa ma implic, in zilele in care nu ma intereseaza, in zilele in care spun ca am obosit, ca nu mai pot. In rest, fac orice pentru ca sa schimb ceva... Sunt zile in care nu accept ideea ca as putea pierde, in care nu exista locul doi! Zile in care risc, in care nu ma intereseaza daca ma lovesc de un zid, pentru ca stiu sa ma ridic, sa ma scutur si sa o iau de la capat. Pot sa fac asta pe multe planuri, pot sa fac asta de dragul celor din jur, dar foarte rar fac asta pentru mine. Foarte rar fac asta pentru confortul meu... De ce! Habar nu am, ca altruisc nu se poate numi. Dupa o astfel de perioada agitata, clachez. Spun gata, imi ajunge! Si apoi se instaleaza nepasarea. Cateodata ma uimesc cat de repede pot sa trec de la stare de spirit la alta. Si nu trec doar asa la suprafata... nu! Imi schimb starea de spirit radical. Daca in urma ca doua minute imi venea sa plang de nervi si aveam o durere de cap teribila, este foarte posibil ca acum sa zambesc cu toti muschii fetei si sa imi spun ca viata e frumoasa! Ce imi determina schimbarile astea radicale... chestiile mici fara de care chiar nu ar mai merita sa traiesc ;)

Niciun comentariu: