miercuri, 2 aprilie 2008

impulsul momentului!

urasc sa fiu pusa in situatia de a lua o decizie importanta. Urasc sa mi se dea posibilitatea sa aleg pentru ca niciodata nu voi fi sigura ca am facut cea mai inspirata alegere. Tot timpul voi avea sentimentul ala tampit ca daca as fi facut cealalta alegere ar fi fost mai bine... daca nu iese bine nu mi-o iert niciodata. Ce te faci cu mine, care mai am si prostul obicei de a nu mai cere alte pareri... Fac cum ma taie capul si apoi.... ma bag in sedinta :)))desi imi vine sa imi fac ceva groaznic de rau... Sunt momente in care imi doresc din tot sufletul sa fie langa mine cineva care sa imi dicteze cum sa fac... si caruia sa ii pot reprosa un eventual esec. Dar ce imi zic oamenii in situatii din astea: fa cum crezi tu ca e mai bine! Ce sa zic: multumesc dragii mei, imi sunteti de mare ajutor! Atunci vezi de ce nu mai cer pareri... astept mai bine un semn de care sa ma agat si pe care sa il pot interpreta... Sigur apare ceva! pana atunci stau in stand by... aman luarea unei decizii, de ce! pentru ca imi e frica sa nu gresesc. Imi e al naibii de frica de un eventual esec, desi sa gresesti cica este omenesc. Cand voi intelege si eu asta... viata mea va deveni mult mai simpla, brusc. Oricum cand te gandesti ca o decizie relativ simpla iti poate schimba radical viata, e normal sa te gandesti de doua, trei, patru.... zece ori inainte sa actionezi... Pe de alta partea daca ma gandesc de cate ori am facut ceva fara sa ma gandesc la consecinte, pica si teoria asta!!! Pana la urma cum e mai bine? Ma poate lamuri si pe mine cineva... Nu cred!

Un comentariu:

Anonim spunea...

In mod normal trebuie sa faci ceea ce simti. Trebuie acordata mai multa atentie "momentului", care clar nu se mai intoarce. Carpe diem! Clipa reprezina totul in viata; fiecare secunda, fiecare fractiune de secunda traita degeaba mai tarziu o regreti.Asa ca, faci ceea ce simti in momentul respectiv, ce crezi ca ti se potriveste mai bine.
parerea mea!
:-D