sâmbătă, 26 aprilie 2008

cand te astepti mai putin!

Si totusi exista minuni! Un telefon mi-a umplut in seara asta sufletul de bucurie. Nici nu mai stiam sigur daca mai aveam numarul ala in agenda (si nu il mai aveam... dar l-as recunoaste dintr-o mie)... cand l-am vazut pe ecranul telefonului. M-am uitat odata... m-am uitat de doua ori! Stranie senzatie! Cat de ciudat este sa te sune exact cine te astepti mai putin si sa auzi de la capatul firului o voce care ti se pare atat de familiara desi nu ai mai auzit de multtttttttt. Cat de ciudat este sa vorbesti atat de cald cu un om depre care nu mai stiai nimic. Cred ca incep sa imi placa surprizele:). Acum imi vine sa rad cand imi amintesc ca un telefon pe care l-am asteptata atat, l-am primit peste trei ani. Si aici se aplica zicala aia cu: "Mai bine mai tarziu decat niciodata!"Paste fericit si tie!

Niciun comentariu: