joi, 10 aprilie 2008

si ce daca....

cateodata ma detasesz asa de tare de ceea ce se intampla in jurul meu incat am impresia ca privesc totul de undeva de sus. Sunt tot mai putine lucrurile care ma afecteaza si de aia cateodata ma trezesc privind in gol in timpul unor discutii. Privesc cu detasare lucruri care pana de curand mi s-ar fi parut grave... habar nu am de ce, dar nu ma mai afecteaza. Ce ar mai fi daca m-ar afecta ficecare mizerie care se intampla in jurul meu. Ce ar mai fi daca as sta suparata macar cinci minute pentru fiecare chestie care nu imi convine? Ce? Ar trece viata pe langa mine!?! Asta s-ar intampla. Mai nou am invata ca un pic de autosugestie poate face minuni chiar si in cazul in care ma simt ca naiba... din motive de sanatate. Ce daca imi e rau! Pot sa zambesc chiar si asa, nu? Ce daca imi crapa capul de durere! Pot sa fac ceva care sa ma faca sa ma simt mai bine! Pot sa merg la sala sau la salon, de exemplu! Pot sa merg sa ma plimb! Pot sa ascult muzica! sa stau in compania unui om drag si sa zambesc! Se spune ca poti sa inveti sa traiesti cu orice... dar cred ca mult mai important este sa inveti cum sa iesi dintre situatie in care nu te simti confortabil. Viata e scurta si trebuie traita la maximum!

Niciun comentariu: