miercuri, 20 februarie 2008

am ajuns sa fac ce uram cel mai tare

de multe ori am zis ca imi vine sa ii omor pe cei care stau la munca dupa program, asa doar ca nu au chef sa mearga in treaba lor... si iata-ma in toate splendoarea mea, in seara asta, dupa ce am facut vreo... 7 stiri cred! la ora 21 si putin stand pe scari, pe jos, cu Ram la o portie zdravana de ras! Imi aminteam cum le spuneam oamenilor din jurul meu sa ma impuste daca voi ajunge asa.... si iata-ma! Nu iti imagina ca nu aveam ce face acasa.... din contra, doar ca imi lipsea avantul ala, nu ma puteam urni si pace. Ii spuneam Ramonei, ca sunt jalnica daca am ajuns sa fac asta! Nu am de ce sa ma plang, orice as face la locul ala de munca nu ma poate face sa renunt.... pentru ca imi fac meseria cu maxima placere. Vorba Ramonei, banii nu intra in discutie in toata povestea asta: si daca as avea salariul de 5 mil, tot nu as alege sa fac altceva. Satisfactiile nu le poti cumpara cu toti banii din lume... "Facem o munca nobila, Ramono!" :)))... facem, cei drept! Putini oameni se pot lauda ca nu exista doua zile din saptamana care sa semene intre ele si ca fac in fiecare zi altceva, ca sunt la curent cu tot ce misca in orasul asta, in tara si chiar in lume ... cati dintre cei care lucreaza pot spune cu mana pe inima ca se duc cu placere la munca si ca nu se vad facand altceva? de asta am ajuns sa stau la munca, pe scari peste program si de asta am ajuns sa ma intorc de la lift, daca este nevoie sa fac ceva desi sunt la munca de 12 ore! Nu stiu daca ma intelege cineva, sincer nici nu imi doresc asta! In ultimele zile au observat ca starnesc compasiunea oamenilor atunci cand aduc vorba de cat muncesc.... bai nu imi doresc asta! Nu munesc pentru ca nu am din ce trai, sau pentru ca am de intretinut cinspe copii care depind de mine... nici pe departe! Muncesc pentru ca nu pot trai altfel... muncesc pentru ca simt nevoia sa ma simt utila, sa am satisfactia lucrului bine facut. Tin sa imi revad stirile dupa ce le montej... aia este munca mea si nu se compara cu nimic momentul in care o vad ca ruleaza pe post! Si uite, drept dovada ca daca vrei poti face orice, cu toate cele 10 mii de joburi ale mele, mai am timp sa ma scriu si pe blog la ora 1 nopatea, mai am timp sa ies si in oras... si stati linistiti, am timp sa imi sparg si toti banii pe care ii castig :D

Niciun comentariu: