duminică, 3 februarie 2008

inca o lectie!

am auzit de multe ori oameni care spuneau ca si-au vazut intreaga viata trecandu-le prin fata ochilor in situati limita si, sincer, spre rusinea mea, mi se parea o mare prostie. Ei bine, dragii mei nu este. Am trait-o pe pielea mea si, belive me, nu as mai vrea sa retraiesc senzatia. Pentu cateva secunde, care mi s-au parut cel putin cativa ani, am crezut ca pana acolo mi-a fost. In alea cateva secunde mi-am revazut viata si m-am gandit la cateva persoane... In acele momente am facut o selectie si mi-am dat seama cine este cu adevarat important in viata mea.... acei oameni pe care nu as fi vrut penru nimic in lume sa ii fac sa sufere. Ce senzatie groaznica.... abia acum, dupa mai bine de doua ore, am realizat ce putea sa mi se intample. Abia acum am realizat ca viata noastra, in fapt, atarna de un amarat de fir de ata care se poate rupe in orice moment. Acum am realizat ca daca este sa ti se intample ceva groaznic ti se intampla si ca doar o minune te poate salva din situatii limita. Am citit sau am vazut stiri despre oameni care au scapat cu viata din acciente groaznice, dupa ce au cazut de la etajul zece sau dupa ce au fost impuscati dar, in acelasi timp, stiu ca au fost persoane care au murit in urma unor incidente stupide (au cazut de la o inaltime mai mica de 1 metru, de exemplu, sau le-a cazut ceva in cap in timp ce mergeau pe strada). Ma gandesc ca poate meritam o astfel de sperietura groaznica pentru ca sa imi bag mintile in cap, sa nu mi se mai para totul o joaca, sa imi imaginez ca mie nu mi se poate intampla nimic si ca voi privit intotdeauna evenimentele de pe margine si voi relata despre ele. Eu care credeam ca nu ma mai poate impresiona nimic daca am ajuns sa fac stand up la mai putin de 200 de metri de un mort injunghiat de patru ori. Ei bine, Simono trezeste-te!?! Viata este mai dura decat iti imaginezi tu... De data asta a fost sa fie doar o sperietura groaznica... o sperietura din care am invatat ceva (ramane de vazut penru cat timp): ca vorbitul la telefon, muzica tare si neatentia nu se pupa cu condusul si viteza.
Luv u mam ... dady, luv u all....

Niciun comentariu: