marți, 26 februarie 2008

Ignore!!!

ce poate fi pe lumea asta mai groaznic si mai groaznic decat ipocrizia? Nimic! Bai de ce naiba te uiti la mine intr-un fel si imi zambesti daca stim clar amandoi ca nu ma inghiti nici cu o tona de lamaie. De ce naiba nu ma ignori si te intereseze de viata mea in momentul in care prinzi franturi din discutile pe care le pot cu altii? De ce trebuie sa fim falsi? Eu cand nu suport pe cineva sau cand ma enerveaza o chestie se vede pe fata mea asta, se citeste greata. Ma pot preface pana la un moment dat, dar nu merge la nesfarsit! Nici nu cred ca merita efortul! Sa revenim la ipocrizie... de ce sa te fortezi sa fii dragutz cu o persoana pe care nu o suporti! Care te calca pe nervi si pe care o consideri plina de fitze? Nu vad logica! Daca imi zambesti fals crezi ca ai sa obtii ceva de la mine... No way!!! Crezi ca nu imi dau seama ca daca ai putea mi-ai face ceva groaznic de rau? Imi dau seama... Atunci???? Poate ma lamureste si pe mine cineva! Este atat de scurta viata asta incat nu merita sa ne-o pierdem cu persoane neinteresante... asa ca, te rog, IGNORE!!!

Niciun comentariu: