miercuri, 27 februarie 2008

schimba ceva

crezi ca sunt persoane care isi merita soarta? Cu siguranta! Te plangi ca esti nefericit, ca ai o relatie care scartie, un job de doi bani, care nu iti aduce nicio satisfactie, o viata plictisitoare, un salariu mic, etc...etc dar nu faci nimic sa schimbi asta. Nimic nu iti va cadea din cer si... pe zi ce trece ma conving de faptul ca avem exact ceea ce meritam si ca nimic in viata asta nu este intamplator si nu ramane nepedepsit! Totul este ciclic... treci peste cadavre! Platesti frate! Poate mai scump decat iti imaginezi! M-am convins de asta... O alta concluzie la care am ajuns este aceea ca lumea asta (a se citi orasul) este al naibii de mica, ca nu poti ascunde nimic, pentru ca mai devreme sau mai tarziu se afla. Aici toata lumea se cunoaste cu toata lumea... ma sperie teribil de tare toate lucrurile astea. Daca iei la intamplare un om de pe strada si vorbesti cu el jumatate de ora sigur descoperiti ca aveti cel putin o cunostiinta comuna. De aia cateodata imi vine sa ma mut cat mai departe... Raman trasnita cand imi povesteste cu lux de amanunte, un om despre care nu stiam ca exista, intamplari din trecutul meu... Ce am mai aflat eu despre mine? Ca stiu sa tin un secret!! Asta este un lucru foarte bun! O calitate, nu? De aia se supara Oana pe mine ... ca ma intreaba si eu, ma fac ca ploua. Pot sa povestesc un lucru abia dupa ce ma obisnuiesc eu cu ideea ca s-a intamplat... si abia dupa ce imi faci cinspe mii de procese de constiinta si ... ajung la un consesn cu mine. Sunt ciudata! Asta este adevarul, dar in viata sunt multe chestii despre care nu imi face placere sa vorbesc oricat de "open mind" sunt! Sunt probabil acele lucruri de care nu sunt foarte mandra si pe care mi-as dori sa ma intorc in trecut si sa le schimb. Ce pacat ca nu se poate asta... asa ca trebuie sa ma obinuiesc sa traiesc cu ele... De fapt daca ma gandesc mai bine... nici nu stiu daca as vrea sa schimb cu adevarat ceva! Poate sunt doar curioasa sa vad cum ar fi fost viata mea fara acele intamplari, persoane, fapte.... trista, nu?

Niciun comentariu: