marți, 26 februarie 2008

locuri dragi si persoane speciale

sunt locuri in care de fiecare data ma intorc cu placere. De fiecare data cand ajung acolo am fluturasi in stomac pentru ca imi revin in minte amintiri. Acele locuri care iti readuc in minte intamplari vechi pe care le credeai uitate! De cate ori nu am zambit aparent fara motiv... de cate ori nu am zis ca viata e frumoasa si merita traita chiar si numai din cauza acestor "nimicuri". La fel de adevarat este ca sunt si locuri care imi trezesc stari nu tocmai placute. Locuri care ma sperie dar si locuri care ma impresioneaza si de care ma indrogostesc la prima vedere! Nu m-a impresionat Meteora, in schimb, plaja de la Varna, in mijlocul iernii, a reusit sa imi taie respiratia. O senzatie ciudata am si atunci cand ajung in orasul meu natal... e un oras mic dar in care, la momentul respectiv, am fost foarte fericita. Sunt locurile in care am crescut si in care mi-am facut primii prieteni. Prieteni dragi de care acum imi este dor de mor. Asa cum sunt locuri dragi, asa sunt si persoane speciale. Sunt oameni langa care nu am cum sa fiu trista. Sunt oameni pe care pur si simplu ii ador pentru felul lor de a fi. Sunt persoane care imi spun exact lucrurile la care ma gandisem si eu ... sunt acei oameni in care ma regasesc. Nu sunt multi si de aceea cand gasesti un astfel de om trebuie sa stii sa il pastrezi langa tine.

Niciun comentariu: