sâmbătă, 16 februarie 2008

fuck all....

bai azi mi se rupe! Nu ma intereseaza ce se intampla in jurul meu! Nu vreau sa stiu nimic si cu atat mai putin ce li se intampla altora. Asta nu pentru ca as avea din nou starea aceeeeea... nici pe departe! Azi experimentez o stare noua... aceea de nepasare! Nici nu mai stiam cum e.... dar e atat de bine! daca e sa se intample ceva, sa se intample - daca nu, si mai bine! Ce frumoasa este viata asa, fara bataie de cap. Sincer sper ca starea asta sa ma tina cat mai mult, desi este foarte greu in conditiile in care sunt la muncaaaaaaaaa!!! Nu mai bag in seama replicile de doi lei... si daca nu imi convine ceva dau ignoreeeeeeee!!!Asta e cui nu ii convine sa nu ma bage in seama! Am si asa foarte putina energie pentru ca sa imi permit sa o irosesc! Asa ca dragii mei: obisnuiti-va!

Niciun comentariu: