duminică, 10 februarie 2008

sad :(


Cum iti poate strica o veste toate fericirea... simplu. Vestile proaste vin atunci cand te astepti mai putin si au un impact devastator. Reactionez atat de ciudat si de diferit atunci cand primesc o veste proasta... am impresia ca lumea s-a treminat acolo. Nu intru in panica imediat pentru ca, pe moment, nu realizez cat de grav este lucrul pe care tocmai l-am aflat. Imi doresc sa fie doar o gluma proasta.... dar din pacate nu este asa. O clipa de neatentie, un gest caruia nu ii dai prea mare importanta te poate costa enorm... si am mai aflat ceva in seara asta: ca incurcaturile se rezolva mult mai usor atunci cand s-au produs si ca trecerea timpului nu face decat sa complice lucrurile. Este groaznic sa vezi ca cineva drag tie trece printr-o situatie dificila si ca tu nu poti face nimic sa il ajuti dar si mai groaznic este cand situatia aia afecteaza si alte persoane la care tii :(. Sunt trista in seara asta! Sunt trista pentru ca nu am putut face mare lucru si pentru ca cineva pe care il iubesc sufera. Nu suport sa vad ca persoanele care imi sunt dragi sunt triste. Nu pot fi indiferenta si sincer mi-as dori sa fiu eu in locul lor atunci cand trec prin momente grele. Trec mai usor peste ce mi se intampla mie, decat peste ce li se intampla celor dragi. I m sorry....

Niciun comentariu: