luni, 11 februarie 2008

foarte putin chef de viata!


mi-a zis doamnA Silvi ca se afla in plin proces de creatie pe blog atunci cand i-am trimis un zambaret cu spranceana ridicata pe mess... si am zis: hai sa creeeeez si eu! Asa ca m-am apucat! Nu stiu prea sigur ce vreau sa spun azi, decat ca e luni si ca am inceput saptamana cu ffffoooarte putin chef de viata. Este luni, deci nici iarba nu creste! Ce pot sa spun de dispozitia mea: ca este in pioneze! Ii urasc pe cei care imi zambesc si imi spun: buna dimineata! O fi buna pentru ei, ca pentru mine sigur nu este! Mi-as dori cateodata sa fiu invizibila, sa nu ma remarce nimeni! Sa nu ma bage nimeni in seama... sa nu exist pentru cateva ore! Nu se poate dom'le! Ca de fiecare data cand ma vede cate unul dintre producatori ii vine cate o idee. M-am imbracat si in negru azi (ca in fiecare zi de altfel)... sunt mica si neagra dar nu pot trece neobservata ... ba din contra! Ma intreaba lumea daca am patit ceva, daca nu am dormit bine, de ce? Bai dar de ce ii intereseaza pe oameni de ce sunt eu asa cum sunt... si nu sunt altfel. Ei bine! Sunt asa pentru ca e luni, pentru ca nu am chef si pentru ca asa vreau eu sa fiu! Sunt isterix cum ar spune Ram si nici nu vreau sa fiu altfel, na! De dimineata cand m-am trezit mi-am propus sa nu ies in seara asta, sa nu raspund la telefoane, sa nu onorez invitatii, sa merg direct acasa si sa ... nu stiu ce sa fac!!! Sunt sigura ca nu va fi asa dar este ceva si ca mi-am propus! Nu? Bun asa... daca am trecut de stadiul de propuneri pot sa stau linistita si sa ... cred ca ar fi cazul sa si fac ceva constructiv pe ziua de azi. Primul pas l-am facut! Am comunicat subiectele de stiri... si atat! Mmmm... Deci asa cum spuneam... azi este ziua lebedelor cu gatul frant (pentru cine intelege metafora)

Niciun comentariu: