vineri, 29 februarie 2008

cine mai crede in minuni?!?


cine mai crede in lumea asta in minuni? Eu!!! De ce? Simplu! Pentru ca mi s-au intamplat atat de multe exact atunci cand ma asteptam mai putin... cand credeam ca lumea mea s-a sfarsit, s-a intamplat ceva care m-a facut sa zambesc! Stii ceva? Si acum am nevoie de o minune... Am nevoie sa mi se intample ceva minunat! Nu stiu daca e nevoie de o petitie? Cui sa o adresez? Cert e ca asta imi lipseste acum... o minune! Am tot ce imi doresc dar tot nu sunt... bine! Nu reusesc sa imi gasesc locul! Am o stare de agitatie groaznica... E starea aceea dinaintea furtunii.... O liniste aparenta! Vreau sa vina mai repede furtuna aia... Tu crezi in presentimente? Eu da! Dar nu am invatat inca sa mi le explic. nu ma cunsoc bine... nici macar pe mine atunci ce pretentie sa am ca as putea cunoaste pe altcineva. Nu imi inteleg mie starile... atunci de ce as putea pretinde sa ii inteleg pe altii! Azi am fost libera... teribila zi!! Nu am facut nimic bine azi... nu am reusit sa termin nimic. Simt ca ma sufoc... nimic nu ma multumeste!! Groaznica stare!!! O urasc din tot sufletul! Simt ca am prea multa energie pe care nu reusesc sa o epuizez! Aseara am vazut un spot publicitar si mi-am dat seama ca imi e tare dor sa merg la sala!!! Cred ca asta imi lipseste... un loc in care sa ma extenuez. Acum ma simt de parca am baut zece energizante... desi abia am ajuns acasa dupa ce am fost in cinspe mii de locuri!!! Sincer ma urasc in momentele astea... cica a inceput oficial primavara!! Subiectul asta trebuie dezbatut pe larg :D... teribile sarbatorile astea... groaznice!!! la fel si "pasiunea" mea pentru flori si martisoare!!! Nu stiu daca asa se manifesta la mine astenia de primavara... daca e asa, vreau sa vina mai repede vara! Dar poate pana atunci am si eu parte de minunea aia...

Niciun comentariu: