vineri, 1 februarie 2008

staff

in viata asta sunt cateva lucruri care ma sperie teribil de tare si unele dintre acestea sunt chestiile alea extrem de seriosa in care daca te bagi... trebuie sa iti asumi niste responsabilitati, sa renunti la cateva lucruri si din care nu prea mai poti sa iesi... iar daca iesi, bine nu iti e (iesi foarte sifonat). daca inainte imi era frica de lucrurile serioase, de ceva timp.... astea ma sperie ingrozitor. Ca sunt iresponsabila si ca abia pot sa am grija de mine (de multe ori nici asta nu fac) nu mai este un secret pentru nimeni dar cel mai grav este ca ... nici nu fac nimic sa schimb ceva. Ma gandesc ca daca nu fac acum ceea ce imi trece prin cap fara sa ma gandesc de doua ori la consecinte.... nu voi mai face niciodata. Astia sunt anii de care trebuie sa profit la maximum, pentru ca din pacate nu se vor mai intoarce niciodata. Cand imi voi mai permite eu sa imi dau jumatate din salariu pe niste cizme fara sa ma gandesc la consecinte sau sa ies la 2 noaptea sa ma plimb :)... cand voi avea 35 de ani, un sot si un copil? In niciun caz :)).

Niciun comentariu: