joi, 21 februarie 2008

missing....































baby, imi e dor sa iesim din decor.... imi e dor sa plec din orasul asta (si asta nu presupune delagatia de maine de la galati la liga alesilor locali). Imi e dor sa ma urc in masina si sa plec, habar nu am unde! Simt din ce in ce mai acut nevoia sa iau o pauza... macar pentru cateva zile. Nu vreau sa plec mult, pentru ca stiu ca, in maximum o saptamana, imi va lipsi groaznic viata mea agitata... si mai stiu ca este aproape imposibil in conditiile astea sa imi iau concediu... Habar nu am unde vreau sa merg, nici nu cred ca are o importanta prea mare... vreau sa evadez. Vreau sa am macar doua dimineti in care sa nu ma trezeasca alarma sau telefonul de munca. Vreau sa am o zi in care sa nu stiu ce se intampla pe plan politic, sa nu ma intereseze incotro se indreapta economia, sa nu imi pese ce e nou in turismul de litoral si sa nu fiu nevoita sa fac nicio stire. Vreau, vreau, vreau... astazi mi s-a atras atentia, pentru a mia oara, ca vreau cam multe si ca in viata nu poti avea totul.... Multumesc celor care au grija sa ma aduca mereu cu picioarele pe pamant si care au grija sa imi strice, de fiecare data, fara exceptie, fericirea.

Nu stiu daca este momentul sau locul, dar stiu ca vei citi: "Si mie imi e dor de tine, dar... am invatat sa traiesc cu asta....

Niciun comentariu: