vineri, 29 februarie 2008

multumesc :*

ma faci mereu sa zambesc!! imi spui mereu cele mai minunate lucru. Daca iti spun ca ma faci sa ma simt speciala... imi spui, de fiecare data: "pai tu esti speciala!". Mi-ai spus sa sunt ca un drog... si asta mi s-a parut cel mai minunat compliment. De multe ori simt nevoia sa vorbesc cu tine... si asta si fac!!! Reusesti sa imi ridici moralul si sa imi inseninezi ziua. Pentru toate astea iti multumesc... esti un om minunat! O persoana speciala care va avea mereu un loc, la fel de special, in inima mea. Ma bucur ca te-am cunoscut si ca... dupa atat de mult timp inca nu te-ai plictisit sa imi spui lucruri minunate. Sunt sigur ca daca ti-as fi spus asta in mod direct, mi-ai fi raspuns: "Nu ma voi plictisi niciodata!". Din pacate viata asta este mult mai complicata decat ne place noua sa credem. Nu se stie ce ne va rezerva viitor... ramane de vazut.... dar eu sunt egoista si imi doresc sa ramai mereu asa... soarele din zilele mele cele mai morohate! Iti multumesc pentru tot Vali...

Pe o plaja intinsa, erau doua randuri de urme. Ce sunt astea? Cele din stange sunt urmele tale iar cele din dreapta sunt ale mele. Deci ai fost tot timpul cu mine? Bineanteles! Si acolo unde sunt doar o pereche de urme ce s-a intamplat? Acolo iti era foarte greu in viata si te tineam in brate...

Niciun comentariu: