sâmbătă, 1 martie 2008

o lectie de sinceritate

"Simona, sper ca Oana sa nu pateasca la fel ca tine!" Asta mi-a zis Victoria in seara asta in timp ce ma tinea de mana si se uita fix in ochii mei!!! OMG, m-am topit instantaneu. Nu este prima replica a Victoriei care reuseste sa ma puna serios pe ganduri si care imi trezeste niste sentimente foarte ciudate... Copiii nu uita evenimentele pe care noi, cei mari, incercam sa le ingropam si isi explica mult mai multe lucruri decat credem. Ramai trasnit in fata unei replici de genul asta venita din partea unei fetite de 7 ani. Ce alta dovada de maturitate mai vrei... A fost ca un dus rece ... dar binevenit! Ce am putut sa zic... nimic! Am zambit si atat!!! Am schimbat repede subiectul... Imi era teama de ce mai putea sa imi spuna... vezi de asta nu imi plac mie copiii :D. Sunt mai sinceri decat prevede legea :). Poate ca ar fi cazul sa invatam de la ei sa nu ne mai ascundem dupa deget si sa spunem lucrurilor pe nume. Ce ar trebui sa invat eu din asta... sa imi asum tot ce mi s-a intamplat in trecut si sa nu mai incerc sa sterg cu buretele ceea ce nu imi convine. O lectie de sinceritate este mereu binevenita. Oana daca vei citi te rog sa nu o certi pe Vic... a fost pur si simplu adorabila... la fel ca si data trecuta, cand m-a "lovit" cu o intrebare la fel de surprinzatoare! Vezi, Vic de aia iti fac fluturasi (chiar si 200 data viitoare), pentru asta :)

Niciun comentariu: