marți, 4 martie 2008

am revenit la vechile obiceiuri

in seara asta mi-am reluat unul dintre putinele obiceiuri sanatoase pe care le aveam si la care, bineinteles, ca renuntasem. Am realizat cat de dor imi era de sala si ca asta era exact ceea ce imi lipsea... un loc in care sa ma "extenuez". Stiu ca suna aiurea dar aici ma umplu de energie... plec de acolo cu adrenalina urcata la maximum si brusc viata mi se pare al naibii de frumoasa. Ador exercitiile alea super antrenante si, desi am facut o pauza destul de lunga, am incercat pe cat posibil sa tin pasul cu fetele care sunt cliente fidele la aerobic... probabil ca maine voi avea o febra generalizata, care ma va chinui teribil, dar nu-i nimic a meritat :D... si cum febra trece mult mai repede cu efort fizic sustinut, am de gand sa perseverez. Daca nu de trei ori pe saptamana, ca in vremurile bune.... macar de doua! Daca reusesc sa ma disciplinez si sa ma tin de asta, ma voi felicita sincer! Asa ca Simona la treaba!!! Mi-am propus, nu o mai ard bizar in cursul saptamanii si sa imi canalizez energia spre lucrurile care chiar merita... Gata si cu fumatul de fitza... welcome viata sanatoasa... mai ales ca vine vara si cum altfel as putea sa ma afisez pe plaja sau in pantaloni scurti (mama ce dor imi e de ei.... pantaloni scurti si slapi... di de Cafe del Mar) ... Asa ca 2,4,6...8 si, inca odata: 2,4,6,8 :))

Niciun comentariu: