vineri, 28 martie 2008

vreau o pauza... jur!

daca iti spun din nou ca sunt obosita, ma intrebi care e noutate...? Ei bine! De data asta sunt mai obosita decat data trecuta si mai putin obosita decat data viitoare. Ma obosesc cei din jurul meu, care tot timpul vorbes chestii neinteresate, mult si tare.... am zis tare!?! Nuuuuu.... Am vrut sa zic ffff tare! Ma obosesc cei care rad mult si fara motiv, care comenteaza atunci cand nu e cazul, care se cred mult mai destepti decat sunt de fapt si care vor sa convinga pe toti ca asa este. Nu ii mai suport pe cei care cauta paiul din ochiul celorlalti, care gasesc cusur la orice si care isi exprima nemultumirea in gura mare... Bai, dar astia nu s-au gandit ca poate nu ma intereseaza ce ii nemultumeste, ca ma lasa rece problemele lor... M-am saturat! Ma obosesc cei care au pretentii exagerate de la mine... in p...l...m.... sunt si eu om! Am o limita, desi imi place sa cred ca nu am! Sunt obosita ma... vreau concediu!!! Vreau trei zile numai ale mele, trei zile in care sa nu aud de stiri, de politica, sa nu aud telefonul de munca... trei zile in care sa fac numai ceea ce vreau. Am zis de o mie de ori ca nimeni nu te poate obliga sa faci ceva ce nu vrei sa faci... ei bine! Uita! Asta nu se aplica si pe plan profesional? Pe plan profesional nu se aplica multe alte principii sanatoase de viata... Cu munca nu se pupa multe! Dar... cica e pentru un scop nobil... Munca innobileaza nu? In momentul asta nu mai traiesc decat pentru ziua aia libera, singura mea zi libera din saptamana! Fac acum eforturi supraomenesti pentru a-mi pune totul in ordine! Pentru ca duminica sa nu mai aud de munca! Imi place ceea ce fac... am spus asta de o mie de ori... inca mai cred asta, dar... vreau o pauza! Cine imi da? Da....

Un comentariu:

Liviu spunea...

Se spune ca un om puternic atunci cand nu mai poate TREBUIE sa poata in continuare..sa-ti depasesti limitele over & over.
Oare aceste nemultumiri sunt numai din domeniul profesional?
Noi toti ar trebui sa fim mai atenti cu cei din jur,uneori nu suntem constienti de importanta cuvantului.
Pana una alta iti urez o saptamana cu mai mult spor si mai putine batai de cap !
Semnat,
Un admirator.