marți, 11 martie 2008

pentru cea mai speciala persoana din viata mea

o privesc pe mama si imi dau seama ca o admir in fiecare zi mai mult si mai mult. Este o femeie puternica, un model pentru mine! Este exact asa cum mi-as dori sa ajung si eu intr-o zi. Sunt constienta de faptul ca ceea ce sunt astazi ii datorez in mare parte ei. Este persoana pe care o iubesc cel mai mult pe lumea asta. Este omul care stiu ca este tot timpul sincer, care se bucura din suflet alaturi de mine pentru fiecare lucru pe care il realizez si care plange alaturi de mine cand sunt trista. Iti multumes mami pentru tot ce faci, il multumesc ca existi, il multumesc pentru tot ce m-am invatat. Iti voi fi vesnic recunoscatoare pentru faptul ca esti langa mine in fiecare clipa macar cu gandul! Esti un om minunat, fara de care nu as mai fi astazi ceea ce sunt. Iti multumesc pentru modul in care m-ai educat, pentru ca m-ai invata sa fiu om. Mi-ai spus de o mie de ori ca seman cu tine, pentru ca nu ma multumesc cu putin, pentru ca vreau tot timpul sa ajung si mai sus si pentru ca lupt pentru asta... Imi doresc din tot sufletul sa seman cu tine, sa ajung intr-o buna zi, sa privesc in urma, si sa vad ca am realizat la fel de multe lucruri ca si tine. Stiu ca esti mandra de mine, imi spui asta in fiecare zi iar eu nu imi doresc decat sa te fac si mai mandra... imi spui ca tot ce faci, faci ca sa ne fie noua bine. Stiu asta mami si mai stiu ca niciodata nu voi reusi sa iti multumesc pentru toate sacrificiile pe care le-ai facut pentru noi. Este mama pe care orice copil din lumea asta si-ar dori-o, si imi dau seama cat de norocoasa sunt ca te am. Iti multumesc din suflet ca existi, ca imi faci viata mai frumoasa si mai usoara, pentru ca preiei o mare parte dintre lucrurile pe care in mod normal ar trebui sa le fac eu, pentru ca sa imi fie mai usor. Iti multumesc pentru ca niciodata nu mi-ai refuzat nimic si pentru ca am avut parte de o copilarie si o adolescenta minunata. Promit ca voi face tot posibilul sa nu te dezamagesc... Te iubesc mami! Datorita tie, cred ca zanele bune exista.

Niciun comentariu: