luni, 3 martie 2008

a mai trecut un week-end

nu am scris numic despre week-end-ul trecut pentru ca nu am avut chef pana acum... poate nici timp, poate nici inspiratie... cate un pic a lipsit din toate. Revelatia Two.... mmmm! Nu i-as mai spune chiar asa. Sambata seara: dezamagire!!! Au disparut oamenii aia interesanti de la deschidere, si au lasat loc acelorasi fete obisnuite din cluburi. Pipite imbracata cu rochii fara bretele, exagerat de scurte din material elastic si domni imbracati cu camasi, care nu fac altceva decat sa tina un pahar in mana la vedere si sa analizeze animatoarele... Ajung sa cred ca sunt un indivizi care nu ies in cluburi decat de la evenimente si inaugurari... ca altfel nu imi explic unde dispar. Duminica ... foarteeeeeee nice!!! O zi asa cum nu am mai avut de mult si de care sincer imi era al naibii de dorrrrrr! Groaznic de dorrrr... bine ai venit soare, bine ai venit vant care adie, bine ai venit primavara! In sfarsit pot si eu sa imi reiau vechile si minunatele mele obiceiuri de duminica. Adica sa ma urc in masina si sa ma duc unde vad cu ochii. Duminica trecuta a fost Neptun. O statiune care pare parasita, in care nu s-a mai investit nimic de zeci de ani, dar care arata asa parasita mult mai bine decat vara. O dupa amiaza de duminica care mi-a incarcat bateriile si care mi-a dat putere pentru o noua saptamana de munca! Pentru o zi ca asta, chill asa, merita sa astept week-end-ul in timp ce munceac mai cu spor :) Seara... in locul unde deja ma simt ca acasa.. desi Ile spune ca este decorat fortat si cu prost gust... Este un loc cald... in care ma duc cu placere si poate, pana la sfarsitul saptamanii, imi fac curaj sa gust una dintre salatele alea ciudate din meniu :D

Niciun comentariu: