luni, 3 martie 2008

de ce? de ce? de ce?

bai cat de ciudata sunt!! Astazi am obtinut mai mult decat as fi avut curaj sa sper vreodata. Am ceea ce pana in urma cu o luna nici nu mi-as fi imaginat. Am marcat o realizare care poate ar reusi sa faca invidiosi pe multi si eu ce fac?.... imi dau seama ca ma lasa rece! Simono tie chiar nu iti pasa? Raspuns: Nu!!!! In conditiile astea de ce naiba ma mai chinui sa obtin tot felul de lucruri! De ce naiba imi pierd timpul muncind... si invatand... si iar muncind, daca pe mine succesele ma lasa rece? Ce naiba este in capul meu? Nimic, probabil! Nu sunt uimita, nu sunt fericita!?! Nu imi vine sa sar, sa pup pe nimeni!?! Nimic!!! Mult mai impresionata a fost mama, care mi-a spus de o mie de ori cat de mandra este de mine... Multumesc ma', macar tu sa te bucuri... Bai in halul asta m-am dezumanizat incat nu ma mai bucura nici macar faptul ca viata mea va fi mult mai buna de acum incolo... Habar nu am! Ma gandeac ca poate nu am percutat inca... dar nu inteleg de ce atunci cand obtin o victorie ma gandesc mult mai serios la lucrurile pe care mi le doresc si inca nu le am? Si de ce sa lupt sa le obtin daca oricum atunci cand le voi avea nu mi se vor mai parea "mare lucru". Bai sunt eu ciudata sau sunteti toti la fel? In seara asta ma gandeam ce ma-sa este in capul meu. De ce naiba ma face mai fericita o plimbare pe malul marii in Neptun, in pustietatea aia, si un filmulet tampit filmat cu telefonul mobil decat un lucru care imi da siguranta zilei de maine si o multime de beneficii? Lucrurilea astea mari ma sperie teribil... imi e frica sa nu ma schimbe pentru ca... nu vreau asta jur... Si acum ajungem la un alt subiect... Teama!!! Sentimentul ala tampit ca toate lucrurile bune duc spre ceva rau? Cunosti sentimentul ala de multumire care, usor-usor, lasa loc unui sentiment de teama? Cu siguranta!?! Am impresia ca nu merit toate astea, ca nu am facut suficient de mult pentru a avea asta! De un singur lucru sunt sigura: ca cineva acolo sus ma iubeste!!! Nu stiu ce ai inteles tu din ce am debitat eu aici, habar nu am daca vei avea rabdare sa citesti dar.... sa fii sigur ca nu vorbesc despre un castig la Loto :) ci de un lucru realizat prin munca!!!

Niciun comentariu: