luni, 24 martie 2008

Unde a disparut toata lumea?!?

mama in ce oras trist stam!?! Sunt profund dezamagita! Ce or face oamenii astia vineri seara? Pe unde se ascund? Cum este posibil ca intr-un oras atat de mare ca al nostru cluburile sa fie goale vineri noaptea? Ce faceti bai, pe unde va ascundeti? Stati in casa? Va uitati la filme, sa imbuibati cu chipsuri, jucati carti sau dormiti de la ora 22.00? Doar asa imi pot explica de ce cluburile sunt pline doar sambata seara? De ce ies toti numai sambata, se inghesuie in cluburi pana la refuz, se calca pe picioare si isi respira unii altora aerul.... Am fost vinerea trecuta in trei cluburi, asta dupa ce am stat trei ori in Amsters si m-am intrebat incontinuu unde este toata lumea. Pana pe la 23.00 toti dau ture cu masina pe Tomis! Sa mor daca mi se pare ceva mai penibil.... iar apoi toti dispar. In baruri nu sunt, in cluburi nici atat... aveam impresia ca traim intr-un oras adormit. Asta este un alt motiv pentru care astept vara.... atunci toti se trezesc la viata... si daca am chef sa ma pierd in multime, stiu exact unde sa merg. Stiu sigur ca in orice zi din saptamana voi gasi un loc dragutz, populat in care sa ma relaxez. Sa revenim la inceputul week-end-ului trecut.... marea mea dezamagire. Am hotarat sa ies pe ultima suta de metri, mi-am facut chef cu greu, mai ales ca eram foarte obosita... dar intr-un tarziu am reusit sa imi adun dispozitia de pe jos... si sa ma aduc in starea aia, de club. Intr-un tarziu, aveam si chef si tot tacamul. Bine cum mi-a venit asa mi-a trecut. Prima oprire: Wish! Intram.... si ma loveste un piesaj dezolant... cativa speriati pe la bar si o multime de mese pustii., pe sus nu mai spun, ca batea vantul. Muzica, de trimis si putinii oameni acasa.... Nu am stat mai mult de 10 minute.... Next! Crush!!! Jumatate de club inchis... si, in putinul spatiu lasat la dispozitia "petrecaretilor", batea vantul.... Cativa pe la bar, 2-3 pe la mese... in rest: Pustiu!?! Deprimant! Muzica la fel de proasta ca ultima data cand fusesem aici (remember - Shoot the dj!). Mai mult de 30 de min nu am zabovit nici aici si am decis sa facem o ultima incercare: Two!!! Spre surprinderea noastra aici chiar era plin, dar nici urma de oamenii aceea interesant de la lansare.... Nimeni nu imi atragea atentia cu nimic, poate doar cate o pipita prin stralucirea exagerata a hainelor sau animatorul penibil, cu pantaloni albi mulati, care "manca foc". Muzica ok... macar atat!!! In conditiile in care nu aveam alta alternativa am ramas aici pana pe la 3.... si a doua zi la munca, cu fata mea de sambata dimineata, dupa o noapte in care am dormit doar 3 ore, dar asta este deja o alta discutie. In conditiile astea ce sa faci... sa pleci in fiecare week-end in Bucuresti sau sa iesi joi seara cu studentii in Oscar, unde toata lumea danseaza si unde nu este nici urma de indivizi pusi pe analizat tinuta si ceasul tipului de la masa vecina? Este si asta o varianta... daca ma gandesc bine nu ar fi o idee rea sa dau pantofii cu toc pe niste adidasii si pantaloni scurti si sa experimentez ceva nou! Poate joia viitoare! ;)

Niciun comentariu: